Podatki

Księgowanie i rozliczanie inwestycji w jednostkach samorządu terytorialnego i ich jednostkach podległych (jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych)

21 sierpnia 2015 r.

hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

Cena szkolenia:
450 zł + 23% VAT
PROMOCJA

Cel szkolenia

Program

Harmonogram

Prelegenci

Cena

Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy uczestników w zakresie praktycznych zasad przeprowadzania i rozliczania inwestycji od strony finansowo-księgowej w jednostkach i samorządowych zakładach budżetowych

Adresaci: pracownicy działów księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych

Omówienie aktualnych przepisów rachunkowości budżetowej dotyczących ewidencji źródeł finansowania i kosztów inwestycji.

Omówienie źródeł finansowania inwestycji w tym: z rachunku bieżącego /plan wydatków/, z dotacji celowej, z budżetu środków europejskich, i z innych źródeł - oraz sposób ich księgowania.

Inwestycja a remont.

Klasyfikacja budżetowa inwestycji i remontów.

Sposób księgowania kosztów inwestycji /konto 080/ i remontów według ich źródeł finansowania i rozliczenie tych kosztów.

Omówienie przygotowania do zapłaty faktur za wykonane inwestycje, remonty /faktury przejściowe, faktury końcowe, protokoły OT, PT/.

Zasady ujęcia nowo powstałego środka trwałego w ewidencji środków trwałych.

Amortyzacja.

Pytania i odpowiedzi.

09:45 - 10:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
10:00 - 11:30 Szkolenie
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:30 Szkolenie
13:30 - 14:00 Lunch
14:00 - 16:00 Szkolenie
16:00 Zakończenie szkolenia

Zarejestruj się ON-LINE

lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy:

Jezeli mają Państwo pytania związane ze szkoleniem, prosimy o kontakt: info@wlr.com.pl

Cennik szkolenia

510 + 23 % VAT zł + 23% VAT - koszt uczestnictwa jednej osoby


450 + 23% VAT zł + 23% VAT - koszt uczestnictwa dwóch lub więcej osób

Podatki

Księgowanie i rozliczanie inwestycji w jednostkach samorządu terytorialnego i ich jednostkach podległych (jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych)

21 sierpnia 2015 r.

hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest podniesienie wiedzy uczestników w zakresie praktycznych zasad przeprowadzania i rozliczania inwestycji od strony finansowo-księgowej w jednostkach i samorządowych zakładach budżetowych

PROGRAM

Adresaci: pracownicy działów księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych

Omówienie aktualnych przepisów rachunkowości budżetowej dotyczących ewidencji źródeł finansowania i kosztów inwestycji.

Omówienie źródeł finansowania inwestycji w tym: z rachunku bieżącego /plan wydatków/, z dotacji celowej, z budżetu środków europejskich, i z innych źródeł - oraz sposób ich księgowania.

Inwestycja a remont.

Klasyfikacja budżetowa inwestycji i remontów.

Sposób księgowania kosztów inwestycji /konto 080/ i remontów według ich źródeł finansowania i rozliczenie tych kosztów.

Omówienie przygotowania do zapłaty faktur za wykonane inwestycje, remonty /faktury przejściowe, faktury końcowe, protokoły OT, PT/.

Zasady ujęcia nowo powstałego środka trwałego w ewidencji środków trwałych.

Amortyzacja.

Pytania i odpowiedzi.


HARMONOGRAM

09:45 - 10:00 Rejestracja i przywitanie uczestników
10:00 - 11:30 Szkolenie
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:30 Szkolenie
13:30 - 14:00 Lunch
14:00 - 16:00 Szkolenie
16:00 Zakończenie szkolenia

PRELEGENCI


CENA SZKOLENIA

510 + 23 % VAT zł + 23% VAT - koszt uczestnictwa jednej osoby


450 + 23% VAT zł + 23% VAT - koszt uczestnictwa dwóch lub więcej osób


Zarejestruj się ON-LINE
lub pobierz, wypełnij i odeślij formularz zgłoszeniowy: